divendres, 13 de juliol del 2012

Tot torna




Avui  ,  tot remenant per les pagines que tinc guardades als favorits he trobat l’accés a l meu blogg i le rellegit, he quedat sorprès de trobar escrits que ja quasi no recordava, amb els comentaris dels pocs, però magnífics seguidors. Al mateix temps escoltava musica mitjançant l’spotify i ha sonat la cançó d’en Llach, Cal que neixin flors a cada instant. Els temps tornen i els cançons que ens semblaven oblidades tornen a tenir sentit. Vivim uns temps difícils , dirigits per uns polítics ineptes que nomes vetllen pels rics. Potser caldrà treure de l’armari algunes velles cançons!!!

3 comentaris:

lisebe ha dit...

Doncs potser que sigui així treure del armari... coses que teniem guardades i amagades.

Sí passa el temps sense donar-nos compte la vida s'escapa per escletxes i fisures que mai intentem arreglar... i guaita!! aquí hi som una altre vegada.

Jo també he estat molt enfainada vivint la vida i s'ha m'escapat el temps sense pensar i voler..

L'important es ser-hi que ja es moltissim.

Molts petons

Mar Daurat ha dit...

Bona nit Lisebe
Encara recordo quan era jovenet i les persones grans , em deien que aprofites el temps ara que era jove, que quan em fes gran em passaria volant. En aquell moment no ho entenia, però renoi quina raó tenien! La vida ens hem d’esforçar a viure-la fent tot allò que ens permetin les circumstancies, si no ho fem no ho farà ningú per nosaltres...
Una abraçada i m’agradat molt retrobar-me amb els seguidors incondicionals d’aquest meu mediocre blogg

Albanta ha dit...

Mar Daurat... avui he trobat aquesta entrada teva després d'un mes d'haver-la publicada. Una grata sorpresa.
Com bé dius, desgraciadament segueixen vigents aquestes cançons fetes fa ja de temps, sembla que les cirscunstàncies actuals ens porten descaradament al que ens contaven pares i avis, i que pensavem que mai més tornariem a viure.
Però tot torna, i seguim aqui, i ressistirem com ho van fer ells, intentant treure el millor de la vida.

El que si és una sort és que tu hagis tornat... els teus seguidors incondicionals et trobavem a faltar.
Com tu, he rellegit alguns dels teus escrits i pots estar-ne segur que cap d'ells m'han semblat mediocres.
Des del sud, un petó.